Asså e vi dumma lr vad e de för fel på oss The Blondie E&O

JAdu dagen började iaf bra, skolan.. gjorde klart allt och fick lov idag så sjukt skönt, drog hem såg tt min fågel dött :// R.I.P Ville Karlsson Vila i frid. <3
sen så kom Onki hit, vi typ chilla satt vid datan och snacka, (så klart garva vi som vanligt). Efter ett tag skulle jag på möte om innebandyn, hur det blir nästa år och så. gick helt okej tycker jag.
Drog hem till sofie efter det och gratta hennes mamma. Grattis Eva Ohlström! :) drog hem till farmor och farfar eftersom farmor oxå fyller år idag, åt mat och fika där, efter de drog jag hem till alva och drog till mig lämna hennes saker som hon ska ha i natt när hon sover här, och de e nu allt börjar hela jävla kvällsunderhållningen x)

vi ska på typ chill runda med min moppe vi skulle test köra lite, så vi åkte förbi hos Josef vid hemringe. och allt gick bra, fören vi skulle hem... kör på ett gupp och har sönder moppen, vi e 3 kilometer in i skogen och jag hade varken teckning eller pengar på mobilen så jag kunde inte ringa så jag frågade alva " kan jag få låna din mobil" och alva svarar de jag hellst inte önskat. "jag har inte med min" och nu ligger vi på marken, skrattar skriker orkar inge mer haha x) bara att börja försöka fixa moppen, men de gick inte så bra eftersom vi inte fatta vad som var felet, för vi fick inte på den, så det var bara för oss att börja gå hem, det åker förbi en kille och vinkar men stannar inte vi fick damp haha, sen så äntligen framme vid stora vägen typ "bara"  40 minuter hem... så kommer vi att tänka på att alvas kompis Holmberg e bra på att fixa och mecka så vi smsa frida, som fick smsa hennes bror nummer, så vi kunde fråga efter Holmbergs nummer, äntligen fick vi de och vi smsa "hjälp oss, vi behöver hjälp de e lite akut" och han ringer upp och kommer, han fixa moppen som tur var. Tack bästa Holmberg. Sen så äntligen hemma, bara att åka och hämta brorsan, men de gick fort och nu ligger vi i sängen och "sover".


Tack så mkt för hjälpen, du vet vem du e.

Dagens älskade: Onki & Holmberg för att han stälde upp idag
Dagens låt: Ted gärdestad - för kärlekenskull.

Grattis till: Alva Hultén, Ewa Ohlström och Farmor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0