Bästa som finns!

min mamma hon e den bästa som finns på denna jord, med henne e jag lycklig, den bästavännen man kan ha, och de bästa mamman som finns! hon e så bra så perfekt, utan henne hade jag fallit för länge sen. Hon stärker mig så mkt och finns verkligen för mig,
när jag e med henne mår jag bra, jag skrattar så sjukt mkt när jag e med henne, hon e glädje i mitt liv, hon e en underbar prick,
jag lider med dig mamma, de där om idag, jag mår dåligt när jag ser dig fälla tårar.
men tillsammans kämpar vi mot dom jobbigaste motvindarna och klarar allt, liksom tjejerna i familjen ja de e vi två, och håller ihop de gör vi, du e en sån som man verkligen kan prata om allt med och förstår en, även om man gjort något dumt man inte borde gjort kan man berätta för dig, för du tar de så bra, och därför ljuger jag inte för dig längre, för jag vet att om jag berättar sanningen för dig direkt så blir det så mkt bättre, och om vi skulle bråka blir vi sams direkt, mamma jag älskar dig du e den bästa som finns
en ängel nedsänd från ovan, och klarar du dig inte snart kommer jag må dåligt jag tror och hoppas på dig! <3


Min mamma hon är absolut bäst i världen.
om inte mamma fanns, skulle jag inte heller finnas.
jag älskar min mamma
du måste förstå du är den enda som hjälpt mig att gå
gå vidare i livet efter alla problem, för de e bara du som vet
precis allt om mig,
mamma du är den som gör mig hel,
jag skriver inte bara ner massa klotter, orden som kommer här
är känslor från din dotter
mamma du är världens vackraste person, mamma du är bäst!
mamma du är världens underbaraste person, mamma du är bäst!
glöm aldrig detta mamma!
MIN MAMMA ÄR DEN BÄSTA MAMMAN! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0