Helgen

Hejjhejj, jag måste bara skriva att min helg har varit underbar. Först Torsdag en busig dag/kväll med alva sen så fredag en härlig tjej kväll, med middag och busig kväll. Med Brudarna :) Alva, Liza och Malin. Iselinn tillhör våran brudar gäng med men hon kunde inte komma :/ vi får köra en till kväll när hon oxå kan vara med, måste bara skriva att det var fett synd om Malin. Hon kände sig sjuk innan hon kom hem till Liza där vi hade tjejkvällen, men kom ändå för att vara med oss brudar bra av henne (Y) , men sen efter middagen och efterrätten, kände hon sig skakig och hon va alldeles vit i ansiktet och as högfeber, så blev att köra hem henne så hon kunde sova så mkt hon kan för att bli frisk för hon skulle nämligen åka till USA med hennes mamma och syster dagen efter, skojj flyga så sjuk, men men vi får hoppas att det gick bra. Alva skjutsade malin på hennes cykel, och jag och liza fick cykla på våran cykel och dra med malins cykel, hon kunde nämligen inte cykla för att hon va så skakig och vi e ju rädd om våran brud liksom.
igår så hade vi tjej kväll hos mig, med Alva, Liza, Amanda och Johanna. De va riktigt mys de oxå! :) <3



på bilden e de min bästavän onki till vänter i lila och jag till höger i grå/vit.
Liksom " The E&O " <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0