Student dag för kusinen mm..

Först Hipp Hipp Hurra Hurra Hurraaa för min kusin Martin Jansson som tar studenten! :)<3
Vakna vid 08.00 gick upp och fixa mig, och lyssna på musik höhö, som e mitt liv. Sen kom min mormor och moster med hennes barn vi åkte till boland, för att ta emot Martin!  :) efter de åkte vi hem till min moster och väntade på att vi skulle åka hem till min andra moster där min kusin martin bor, satt och snacka lite med mormor och mister Solveig. Vid tre åkte vi hem till min andra moster, och där va vi och hade super kul, knäppte massa kort, kolla på presenter och åt god mat och fixa.
klockan åtta åkte vi hem, vi åkte och köpte en blomma och åkte på nästa 50 års fest och studentskiva :)
Va med Alva och Malin hela kvällen, vi va hos alva först, sen så drog vi till björn isrelsson. och nu ligger jah i sängen och e trött :P
 
KRam bästa,
dagens älskade: Martin och Veronika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0