Vila i frid!

hålet i mitt hjärta? när ska de fyllas. allt blev så knas när du försvann, jag blev tom och och du e borta, fyfan!
att veta att man aldrig kommer få se dig mer, träffa dig mer, höra dig mer, de fan tar mkt på mig, att en som stod mig så nära som du gjorde bara försvann jag fattar inte.
allt va så bra och du e bästa, fan kommer ihåg när du jämt gick runt breve mig och sjöng "drömmen om elin" och nudå? nejj nu e de inte någon som gör de.
jag skulle byta namn, och så men nu när du försvann kan jag inte längre, jag vet att du vill att jag ska heta elin och inte nått annat och de sista du sa till mig vah, ta hand  om alla, evy och kom ihåg du e bäst som du e bästa elin.

R.I.P Egon Hansson! <33333 :''''(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0